Clientul S.C. LOGO ADVERTISING S.R.L. poate returna produsele achiziționate în următoarele situații:

  1. Produsul care nu este conform cu specificațiile de pe site
  2. Coletele ce prezintă deteriorări severe
  3. Produsele ce au fost livrate greșit

Consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor, conform Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 34/2014, pentru persoanele fizice ce achiziționează produse din site-uri, folosind tehnicile de comunicare la distanță.

Clientul este obligat să notifice S.C. LOGO ADVERTISING S.R.L. intenția sa de a returna produsele achiziționate, prin orice mijloc de comunicare (email:office@extensiiprofesionale.ro) sau o dată cu rambursarea produsului, în termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea produselor.

În cazul rambursării contravalorii produsului, aceasta se va face în cel mult 14 de zile calendaristice de la data recepționării produselor, prin virament bancar.

Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzând dar nelimitându-se la transportul produselor, achitată de către client, nu se rambursează.

În toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de către client.

* Clientul se obligă să returneze produsele într-o stare impecabilă, nefolosite/netestate, cu sigiliul și ambalajul original, respectiv într-o stare în care produsele pot fi comercializate din nou. Produsele vor fi returnate împreună cu accesoriile/cadourile gratuite, în ambalajul original la sediul S.C. LOGO ADVERTISING S.R.L, Str. Intrarea Catedrei 17-23, et. parter, TABYA SALON, București, România, împreună cu formularul de retur completat și factura în care ați marcat produsele pe care le returnați.

Pentru returnarea produselor te rugăm să completezi formularul de mai jos.

Dacă aveţi o problemă cu un produs comandat de la noi, care nu a fost rezolvată de către Departamentul Vanzări și respectă Politicile de Returnare aveți posibilitatea de a returna produsul. Primul pas este completarea acestui formular de returnare.

Acest formular trebuie să fie completat în întregime, și vă vom răspunde prin e-mail sau telefon în termen de 3 zile lucrătoare cu instrucțiunile de returnare.

Motivul returnării
Ambalajul este sever deterioratProdusul are defecteProdus greșitSpecificați motivul în câmpulMențiuni